Infolinia BNP Paribas

25 maja
08:12 2015

Szukasz kontaktu telefonicznego do BNP Paribas? Podajemy numery telefonów i godziny pracy infolinii banku.

BNP Paribas to wiodąca instytucja finansowa w Europie. Działa ona 75 krajach. Swoje usługi oferuje również w Polsce. Na terenie naszego kraju BNP Paribas jest oceny od 1919 roku. 30 kwietnia 2014 roku BNP Paribas połączył się z Bankiem BGŻ S.A. Od tego momentu BNP Paribas działa w Polsce pod nazwą Bank BGŻ BNP Paribas.  BNP Paribas to ponad 150 lat doświadczenia i stabilności. Usługi świadczone przez bank obejmują obsługę klientów indywidualnych, korporacji, przedsiębiorstw oraz instytucji.

Kontakt to podstawa

Jako doświadczona i stabilnie rozwijająca się instytucja BNP Paribas przywiązuje dużą wagę do relacji z klientami. Aby kontakt był jak najwyższej jakości, bank przygotował specjalną infolinię, która zapewni kompleksową obsługę w różnych sytuacjach.

Skontaktuj się z bankiem

Z bankiem możemy skontaktować się wykorzystując dwa numery:

  • 801 322 322 – służący do połączeń krajowych
  • +48 22 566 93 00 – dla połączeń krajowy oraz zagranicznych

Zakres obsługi

Intuicyjny serwis telefoniczny BNP Paribas oferuje taki funkcje jak zarządzanie naszym kontem, jak również dostęp do kluczowych informacji dotyczących oferty banku.

Dostępność

Centrum telefoniczne BNP Paribas jest dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. To oznacza, że nieważne kiedy będziemy chcieli się skontaktować z bankiem będziemy mieć taką możliwość. Dostępność non-stop to przykład stawiania potrzeb klienta na pierwszym miejscu.

Zasady obsługi

Infolinia BNP Paribas niestety nie jest czynna całą dobę:

  • W godz. 9.00-19.00 w dni robocze (poniedziałek-piątek) Centrum telefoniczne oferuje pełną funkcjonalność obsługi.
  • W godz. 19.00-9.00 oraz w dni wolne (sobota, niedziela, święta) infolinia zapewnia ograniczoną funkcjonalność. Zakres funkcjonalności ograniczonej to takie funkcje jak:
  1. wsparcie techniczne systemu Pl@net;
  2. informacje o saldzie karty kredytowej;
  3. aktywacja/zastrzeżenie kart;
  4. zablokowanie/odblokowanie dostępu do systemu Pl@net;
  5. informacje o transakcjach kartami oraz informacje na temat ewentualnych powodów ich odrzucenia.